Ohita navigaatio ja siirry suoraan sisältöön

Huoltokutsu  

Jos havaitset toimitiloissa puutteita tai huoltotarpeita, tee huoltokutsu sähköisen JULMO-palvelukanavan kautta. 

Saat palvelun kautta jättämistäsi huoltotoimenpiteiden pyynnöistä seurantaviestit. Viesteissä olevista linkeistä voit reaaliaikaisesti seurata ilmoituksesi käsittelyä. Jättäessäsi JULMO-huoltokutsun pysyt siis aina ajan tasalla ilmoituksesi etenemisestä ja voit tarvittaessa kommentoida linkin kautta ilmoituksiasi tekstin, kuvien ja muiden liitteiden avulla. Huoltotoimenpiteen valmistuttua saat kuittausviestin. Mukana olevasta linkistä pääset tarvittaessa lähettämään ilmoituksesi uudelleen käsittelyyn tai jättämään uuden ilmoituksen samaan kohteeseen. 

Alla on rakennuskohtaiset huoltokutsulinkit. Valitse linkki sen mukaan, mitä rakennusta asiasi koskee. 

Kuittausviestissä on linkki, jonka avulla pystyt antamaan palautetta työpyynnön hoitamisesta. Palaute on helppo antaa napauttamalla viestissä olevaa hymiötä, joka parhaiten kuvaa omaa arviotasi toimenpiteen hoidosta.

Ota yhteyttä:

010 419 8010
info@businessjoensuu.fi

mikko naakka business joensuu

Mikko Naakka

Kiinteistöpäällikkö

050 321 6822

mikko.naakka@businessjoensuu.fi

Takaisin ylös